Det är nog bara att konstatera att Telenor - så att säga - stängt porten!!!
Har också försökt nå innanför Dovadon via ett Telenor abb (provat både kontantkort och "bredbands"-kort). Att pinga routern går med vissa inställningar.
Supporten på Telenor har nästan försvunnit. Går inte att skicka en fråga via mail!? Telefonsupporten vet inte vad dom pratar om. Har dessutom ett Telenor abb via Bredbandsbolaget varför Telenor gärna hänvisar till BBB:s support - som kan om möjligt ännu mindre!
Kör man data via ett Telenor kontantkort blir man utsparkad ur nätet med jamna mellanrum.
Gjorde dessutom missen att prova med Telia-kort. Samma sak där - stängda portar.
Får försöka med Tele2 eller/och Tre.
Konstigt att ett företag som Telenor/Bredbandsbolaget är så ointresserat av att hjälpa sina kunder att få den lösning dom söker. Speciellt med tanke på de höghastighetslösningar som kommer i en ganska nära framtid.
Har varit kund hos Europolitan/Vodaphone/Telenor i 17 år men tänker byta när nuvarande abb går ut.