Sv: Föreslå nya funktioner till Dovado UMR
Jag förstår inte hur ni kan vara så självsäkra på att eran produkt är så problemfri och istället lägga över allt ansvar på YY olika modem från X olika tillverkare. Alla gör fel utom ni. Att dessutom hävda att Huwaei släppt en firmware till ett modem är ett bevis att UMR är stabil, förstår jag inte alls, men det kanske nån annan gör?
Ni har startat en tråd där ni vill ha förslag på funktioner. Flera personer påpekar att det är problem med stabiliteten och ni skyller över allt ansvar på modem tillverkarna och deras firmware. Hade ni tagit kunderna på allvar hade ni satt er ner och jobbat med problemet tills det är löst. Kontakta modemtillverkare, felsök, buggtesta, skriv om drivrutiner, skriv om koden, testa andra kretsar, ja vad som helst för att finna en lösning. Istället för att satsa på kvantitet, satsa på kvalitet så att ni stolt kan skriva på er hemsida att UMR + XXX är en stabil lösning som fungerar bra och rekommenderas.
Jag tackar för din support och förslag att köpa en power switch för 29 kr, men det var inte riktigt den supporten jag hade förväntat mig.