Tråd: Söker mobilt bredband obegränsad surf
Hej! Letar med ljus och lykta efter mobilt bredband med obegränsad surf. Gärna 4G. Har du ett abonnemang som du vill bli av med efter att t.ex. gått över till fiber? Hör av dig!
Tack på förhand!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Köp och Sälj » Söker mobilt bredband obegränsad surf
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej! Letar med ljus och lykta efter mobilt bredband med obegränsad surf. Gärna 4G. Har du ett abonnemang som du vill bli av med efter att t.ex. gått över till fiber? Hör av dig!
Tack på förhand!
jag har ett 4g telesnor abo.(ingen bindning längre) och få fiber den 15 dec. 2015, kort efter det blir det ledigt. får kolla hur det funka med kanske överlåtelse...
Okej! Ja bara det är obegränsad surf så är jag jätte intresserad. Återkom gärna när du kollat upp det!
net1 har ju obegränsat
obergränsat i meningen "utan gräns" finns helt enkelt inte.
Förr innan operatörerna begränsade surfmängd så fanns det. Så tecknar man ett nytt idag så finns det inte längre. Men vet att vissa fortfarande har kvar dessa gamla avtal, som man i sin tur kan överlåta, därför söker jag ett sådant
hmm skulle vilja se hur många här på forumet som har ett sådant abb ,samt har 4G som går upp till 100mbit ner och tankar mellan 300-400 GB i månaden och inte har problem ??
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Köp och Sälj » Söker mobilt bredband obegränsad surf