haha jo tack känner igen det där att man slösar mycket tid för ingenting för nån ändå vill lyssna och det ska kosta noll kronor och få ut max av grejorna, tar typ 2-3 veckor sedan ringer dom och frågar om det på nåt vis går göra så det blir snabbare att surfa för dom, och då förklarar man att jo men det kostar mer och hade du tagit dom grejor man rekommendera från början hade du sluppit detta nu.
mina skräpantenner jag har är bra inom stad, där kan man enkelt bara ställa ut dom och få lite extra utan att behöva placera modemet i fönstret osv, har suttit och lanat med lite ensliga ställen där det finns varken fiber eller adsl, och det har funkar väldigt dock har vi bara suttit runt 4-5 pers och ingen sitter och kollar youtube under tiden vi andra spelar online.
jag gillar juh att kunna jämför saker mellan varann och helst visa nån att denna billiga antenn ger bara det här och denna som är dyrare ger så här mycket , och jag rekommenderar att du ska ta denna istället kostar lite mer men är värt det i slutändan med hastighet och användade av internet.
men 1mbit/s är bättre än 300kbit/s som denna stackare jag ska till har med sitt net1. han har ringt och ringt , men blir aldrig nåt gjort eftersom dom ändå ska uppgradera , så verkar dom skita i att fixa till det hans nät. Det är fruktansvärt långsamt , som tur är spelar han inte så mycket online utan har det för att betala räkningar , och läsa aftonblaskan och andra internet sidor
Hemma: Fiber 1000/1000 Mbit
Mobilt: 2st ZTE MF823, 2st Dovado go, 2 st MF910
antenner: 2 st Directional Antenna | 14dBi, 800MHz MIMO | 2st Macab PRO-1000 7dbi panelantenn | 2st Magnetfotsantenn 9dBi | 2st Magnetfotsantenn 7dbi