Nej ger upp angående Maygion kamerorna...
har 6 st totalt 2 har pajat med lika fel.
Ir filter på dessa är under all kritik = simpelt mekaniska som fastnar
på 1 av dom har lilla kretskortet ärjat sönder
det är problem med att få kameran att spela in videoclip på SD-kortet väldigt ofta på flertalet av kamerorna. Har trott att det är SD-kortet som är fel...och har därför bytt ut dom i omgångar men icke..
satt upp andra kameror vid sidan om för och se och dessa Maygion är inte att lita på om man vill ha en kamera som spelar in vid motion detektion dessutom kan den inte skicka videoclippet till ftp server vilket är dåligt.
Upplösningen på foton som den skickar till ftp är i upplösning 640x480 men kameran är en 1280x720 sägs det..... stämmer inte kameran ska ta foton i samma pixel.
har en annan kamera som gått bredvid som har upplösning 2500x 1600 i videoclip och skickar även bilderna i samma pixel men har tyvärr ej PTZ men kostar runt 800:- så det är värt det ändå.
den reagerar på allt vilket inte maygion kameran gör då det ej finns vare sig foton eller videoclip då jag jämför.
Maygion har en ganska okey dagbild (som med tiden blir sämre på många av dom) men nattbilden är ej okey.
nej sök efter annan kamera vilket jag kommer att göra och byta ut alla
fast detta är naturligtvis min personliga uppfattning
Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice?
)