1

Tråd: 3Kontant - 3bredband kontant

Hej.
Har precis klarat av "human test" som va en pers, x+6=9 smile

Som ja har förstått så är tre's mbredband bäst va de gäller kontant, för även om man tankar på för en dag/vecka/månad så har man ändå 20GB att tillgå, eller?

Sen undrar ja även om man kan beställa ett "vanligt" 3 kontant kort ist för 3bredband kontantkort? Spar ju ändå 99kr då.

Tacksam för svar

2

Sv: 3Kontant - 3bredband kontant

Ang. hur mycket data du får skicka på 3 bredband kontant är jag osäker på vad som gäller, men du kan inte ha ett 3 kontanktkort istället för 3 bredband kontant eftersom att det inte är samma prisplan som gäller, om du använder ett varligt kontantkort betalar du mer megabye, kostar cirka 10kr hos 3 om jag inte minns fel, så det räcker inte långt/blir dyrt om man inte kör mobila hemsidor.

|ZTE MF880|Sierra Wireless 306|Dovado Pro|Tiny|4GR|3GN|UMR|3Maxfart Total|

3

Tack för svaren, ja tänkte att man kunde säga att man hade ett kort sen innan(kontant). Att man då ringer in o säger att man vill gå efter 3bredband's kontant prisplan.
Borde ju inte va helt omöjligt, för det borde väl vara usim.
Allt för att spara ynka 99kr smile

4 Senaste redigerad av arde_81 (2009-07-23 11:04:47)

Vet inte om man får svara på sin egen fråga men.

Ringde till tre, å dom sa att sim korten är inte programmerade på samma sätt. Pappskalle som man är glömde jag och fråga hur det är med max nedladdning.
Orkar inte vänta 10 min till i telefonkö.

Edit: stav

5

öööH !
när jag ringt tre har dom svarat på tredje signalen... men kanske är semestertider iofs.

står det inte på deras röriga webb?