Tråd: Väääldigt dålig hastighet.
Hejsan. Är ganska pissed på denna så kallade "bredbands" tjänst. Får knappt ut en femtedel av vad som lovas.
Såhär har det inte vart länge. Började för några veckor sedan att under dagarna så får jag ut ungefär den hastigheten medans på nätterna och morgorna så går det ganska mycket snabbare.
Det jag gör under dagarna är att sitta och spela spel med kompisar online och samtidigt pratar i skype. Det laggar ganska ofta och det kan ibland droppa.
Det med att modemet droppar har jag inte haft så mycket problem med i almenhet annars utan nu är det mer dom sega hastigheterna som jag stör mig på. Man kan ju inte sitta å göra något över huvud taget. Känns som att jag är tillbaka på uppringt 56k modem.
Det roliga är att jag har testat mammas sjuor modem med hennes abb och då får jag 3 gånger så höga resultat. Har även testat mit sim kort i hennes dongle och virseverse och det är bara mitt abb som är segt.
Tänkt att ringa 3s kundtjänst imorn och höra med dom men finns det något som ni annars kan tipsa om?