Ställerinden med yttre skärm via 'wifi', hela paddan blir tgb enbart.
Fortfarande gnäller svt-play-skräpet att man inte får titta via mobilenhet... störtlöjligt svt !
Lite haxx, så går det iaf... :-)
Petade i ett lte kort, fick inte plats helt, någre fästhål ska trimmas för fast montage, inte genomtänkt tycker jag, men antar det handlar om inlåst hårdvara som ska vara monterat från fabrik så... iaf modemet stöder bara första gen lte, samt 2600mhz så obrukbart normalt. Skulle få kort skickat enl nya se spec, om det kommer.
Ger förväntad hastighet med sladdantennerna dinglande.
Påpekade det vanliga.
- Laddning via usb önskvärt, med/utan nuvarande specialkontakt. Kanske är lagkrav i EU... då den funkar som mobil.
- Uppstart i rootatläge enbart nu, borde åtgärdas och finnas kvar som 'option' då vissa appar gnäller.
- Mekaniska knapparna känns sådär, för rackiga/plastiga och stickerut förmycket.
- virituella knappar på kanten som byter plats när den roteras, bra ide men sargen blir onödigt bred? Samt svårt att veta vad som är upp/ner då vissa appar inte hajar att mobiler/tabbar kan vridas fritt... samt vid användning med yttre skärm kan allt hamna uppÅner.
- Batteritiden är ok, 15timmar surf via wifi anser jag vara ok.
- Går att välja batteriläge för att öka batteritiden markant.
Jag efterfrågade yttre antennanslutning - blidde nej.
Antar design nissarna vill ha det högblankt och slätt :-)
Utbytbart batteri - blidde nej fnv, så kanske.
Sedan var det lite saker som inte passar här så.
Klart steg upp med 4k ;-) och mumma.
Cpu/gpu ätande spel på full upplösning, med hög fps.
Kan inte klaga, men det äter batteri i detta läget/spelen, andra tabbar med samma spel på lägre upplösning brukar inte gå så länge så... är likvärdigt, minst.
Hela baksidan är limmade batterier.