Andy78 skrev:G-Man skrev:Andy78 skrev:En del sidor och tjänster kräver funger endast i IE Visma tex själv bojkottar jag sådana sålångt det går.
varför jag minskat datorhandlandet extremt mycket från tex dustin då deras css popup shop är helt hopplös, den gammla var super.
har du provat tex julas sida ? :-P någon evig kundtjänst popup som helatiden hopparupp över skärmen, och zoomning inte funkar ok.
bläää !
vissma, ja man kan undra varför man gör "webbläsarprogram" måste vara extremt lata på spcs... :-)
Jula har dom en popup, de kanske de har? jag vet inte då jag kör med blocker.
Om du med "webläsarprogram" med webbaserade som läses i browsern så föredrar jag att ha det så framför att ladda ned appar, det blir då plattformsoberoende förutsatt att man följer standard.
Och jag kan då välja vilken dator jag vill.
ja, när html koden är std kod, utan tex special kod för vissa webbläsare så är det hyper, som tex dustin var tidigare, vanlig std frames(inte microsofts iframes), då kunde enstaka produkter öppnas i egna tabs, och det var enkelt att gämföra olika produkter - super. nu har man tex ett filterverktyg, som inte funkar ok med pekdator utan mus, då sidan laddasom i realtid vid minsta ...
ungefär som googles söksida, men allt låser sig inte iaf :-) och det går att stänga av.
nä blää...
webb program är bra, problemet är att dom som gör dom har senaste i7 med senaste 3d gfx och ssd disk, och allt byggs så det funkar på detta, men alla andra med en i3 får sirap... addera specifika ie 10 funktioner på detta så = oanvändbart, funkar bara med senaste hårdvaran, senaste operativ, endast windows osv... hur man slipper kunder.