Sv: Öppna portar Dwr-923
Japp denna funka
Tack, får se om jag lägger in den..vill helst inte röra något som fungerar just nu
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » D-Link » Öppna portar Dwr-923
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Japp denna funka
Tack, får se om jag lägger in den..vill helst inte röra något som fungerar just nu
Har samma funderingar här!
Är nu uppe(?) i 1.4.10.37 och den lirar klockrent!
Har inte vågat pilla på något sedan Teklenor höjde hastigheten och allt rullar på utan störningar..
Helst skulle jag vilja sätta D-linken i bryggat läge och låta TimeCapsule vara router..men men..det fungerar
Det finns förstås ingen anledning varför den ökade bandbredden skulle orsaka trassel med bryggningen.
Det finns förstås ingen anledning varför den ökade bandbredden skulle orsaka trassel med bryggningen.
Säkert inte..är bara orolig att jag strular till det och tappar kontakten med nätet..
Är det så att man inte kommer åt D-linkens inteface efter att man satt den i btyggat läge, eller är jag felinformerad.?
Ifall det strular och man vill backa tillbaka i nuvarande läge....
Förrut kunde jag spara/återställa min config ... med vilken fw det nu var?
http://192.168.0.1/platform.cgi?page=configuration.htm
Det går inte längre med min nuvarande firmware, men jag låter det vara nu.
Källa: yada http://www.mobilabredband.se/forum/post … tml#p46218
tillbaka till ursprunget Är det någon som lyckas komma åt sina grejjor innanför routern??
Med vänlig hälsning Wikings1
Det är väl ingen som kan hjälpa dig här när du inte kan berätta hur långt du har kommit med din config..."går inte" duger ju inte.
Ser du dina grejser överhuvudtaget i "Special Applications"?
Hej nu funkar det att komma åt utifrån
La in den senaste mjukvaran så funka det direkt (1.4.17.37)
tacka alla för hjälpen.
Funkar fortfarande inte för mig
har du senaste mjukvaran
ja la in portarnai special applications
sen portforward.
upnp av
remote managmwnt on allow all ip
funka direkt.
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » D-Link » Öppna portar Dwr-923