careface skrev:Den 2 maj, samma datum som Telenor sänkte sin datmamängd höjde 3 nu sin för mobilt bredband kontant! Nu kan du få 100GB data för mobilt bredband kontant, alltså lika stor datamängd som för deras bredbandsabonnemang - till samma pris!
30 dagar Total 100GB: 299kr
30 dagar Bas 5GB: 229kr
7 dagar 5GB: 99kr
1 dag 0,5GB: 29kr
Prissättningen är lite udda, det verkar lite som att de bara slägde in 100GB för att de ville utan att påverka de andra priserna särskilt mycket.
I och med att de erbjuder 100GB för kunder som använder mobilt bredband kontant, blir de operatören med prisvärdast mobilt bredband kontant
TACK FÖR DEN INFORMATIONEN !!!
DET VAR DET BÄSTA JAG HÖRT PÅ LÄNGE !
Jag har kollat 3´s hemsida regelbundet dom senaste veckorna för att se om det möjligen hade kommit någon bättre prisplan med större datamängd, men där finns ingen information under "Mobilt bredband kontant", det ser ut "som vanligt".
Jag har Comviq 20GB nu, och har länge funderat på att gå över till 4G för att få 50GB, men när jag skulle beställa nytt simkort så hade Comviq tagit bort den prisplanen....
Update: när jag synar 3´s hemsida väldigt noga, så står det faktiskt 100 GB för 299, men det är "gömt" i texten.
Jättesmart....
3 borde väl informera med "FET" stil, väl synligt, lite högre upp att dom har lanserat en ny prisplan !?
Ringde alldeles nyss deras kundtjänst och påpekade missen.
Med tanke på den senaste tidens försämringar av prisplaner hos "dom andra" så finns det säkert fler än jag som vill ha ny operatör....