Tråd: D-LINK DWR-923
Hej alla
Detta är mitt första inlägg här handlar det om Telenor 4G-router D-Link DWR-923.
finns det någon lösning för att låsa upp och få det att fungera med alla 4G leverantörer?
Tack alla.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » D-Link » D-LINK DWR-923
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej alla
Detta är mitt första inlägg här handlar det om Telenor 4G-router D-Link DWR-923.
finns det någon lösning för att låsa upp och få det att fungera med alla 4G leverantörer?
Tack alla.
Jo dessa låsta "pryttlar" är ett otyg och jag såg att du frågat hos DC-Unlocker.
Ställ en följdfråga om "Vincentas" skulle vilja göra ett försök. Om engelskan inte är något problem så brukar det lösa sig om han är intresserad.
tack för svaret vän ja jag frågade samma fråga i dcunlocker forum men de berättade att de inte stöder D-LINK routrar så om du har lösning för att låsa upp den skulle du hjälpa mig snälla även i engelska är ok med mig tack "plun"
Min uppfattning är att den routern inte är tillräckligt stabil för att vara intressant att använda annat än när inga andra alternativ finns.
Mitt råd är att undvika den, det måste finnas nåt bättre om du ändå inte är operatörslåst?
dlink = hammare + slägga + saltvatten + frimären till ursprungslandet...
Bättre då att låsa upp en tele2 B593 mindre strul än med dlinken
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » D-Link » D-LINK DWR-923