Tråd: Problem med 3gpro 7.2.
Hallå, jag har ett litet problem, eller stort för jag har precis blivit sjuk och mitt nät funkar inte som det ska!
Jag har mobilt bredband 3gpro 7.2 mbit eller dyligt som har fungerat helt felfritt i snart 2 månader - tills i förrgår.
Kom hem och skulle koppla upp, men det gick inte. Fixa och trixa lite grann med APN'n och så vidare men utan resultat. Så jag ringde kundtjänst men dom kunde inte hjälpa mig heller.
Men sen så valde jag operatör manuellt och tog den andra 3g operatören och vips, det fungerade. Bra så långt. Men jag får bara hastigheter upp till 0.30 kbps. Knappast vad jag betalar för. Men jag får kontakt med båda? Högre signal styrka på den som "inte funkar". Och jag vill bara säga att jag har haft full signal styrka upp till nyligen.
Nu undrar jag bara om någon annan vet eller har en idé på hur eller vad jag ska göra? Alternativt om någon vet om dom har problem i södra sthlm området? Kundtjänst kunde inte säga om dom hade det eller inte... Hon sa att det kanske skulle gå över av sig självt.
Ber om ursäkt om det redan diskuterats tidigare.