Okey boys..... har fått ett.....ska vi säga sista mail....från deras ljupare support....dä dom nu prio ner ärendet då det fungerar väldigt bra med Mr3420 V2 så här långt..
" Och naturligtvis så delar jag med mig av denna Fw till V2 Routern (om nu någon skulle sitta med denna Router med och ha dessa problem med Connections ) "
I så fall är förutsättningen att ni Uppgraderar eran Router på egen risk så vad som händer med en eventuell garqanti vet jag inte då denna FW inte är officiell.
fungerar den bra för flera så kanske det är något för fil Arkivet ? vad vet jag...
Det som inte fungerar med denna Fw är signalstyrkan i % som står på 0, men det kan jag leva med. här är deras svart till mig.
Dear Jonny,
Thank you very much for your valuable feedback.
We are happy to receive the good news that it can work with your modem now, further more it can also work without extra bin file needed, please
With regard to the issue of no signal strength value, it could be caused by the different module the modem use to dial up, however, we will keep attention to similar feedback and try to find the root cause. So from my perspective, the router can work with your modem properly now and this problem could be handled in low priority. Thank you in advance and your understanding will be much appreciated.
Best Regards!
Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice?
)