1

Tråd: dallas

Cii: Du dyker upp bara när ordet "logg" nämns, och gör det mestadels bara för bråkets skull. Jag skrev till dig att funktionen kommer.

Erland: Jag vet inte vem du är längre. Pick a profile and stick to it. Du använder dessutom någon annan tillverkare, så jag förstår inte vitsen med din kampanj längre.

Och till slut; Svenix: Du är tydligen inte någon man kan lita på. Du har raderat bort alla dina inlägg häromdagen från förra veckan på (http://www.mobilabredband.se/forum/view … 142#p39142). Jag kommer ansöka om att plocka bort den möjligheten. That's a new level of low, my friend.

Det ENDA ni har lyckats göra med detta forum är att avskräcka andra tillverkare samt operatörer från att delta i diskussionerna. Ni förstör det för andra medlemmar som verkligen behöver hjälp. Kolla vilka problem folk har med sina alternativa produkter. Istället för att ha representanter hoppa in och ge direkta svar, så är folk tvunga att skicka länkar om firmwares och information man hittat på obekräftade källor.

För alla andra som behöver hjälp med något, så kan ni skapa ett ticket på: http://www.dovado.com/contactsupport

Ni kan också hitta oss på Facebook: http://www.dovado.com/facebook

Grattis.

2

Sv: dallas

Sam skrev:

Cii: Du dyker upp bara när ordet "logg" nämns, och gör det mestadels bara för bråkets skull. Jag skrev till dig att funktionen kommer.

Det vore bättre att hålla sig till ämnet, och ämnet var "logg", den här gången också.  Varför känner du för att dra in allt annat mellan himmel och jord *som inte har med loggning att göra*, begripper jag inte sad  Hur länge har det varit på gång den där förbannade funktionen?  Det kostar nästan ingenting att öppna locket på den där loggen.  Ska det behövas åratal av gnällande och argumenterande?  Släpp ut funktionen så slipper du också dyka upp när ordet "logg" nämns.  Win-win-win situation wink

Free your mind, and your OS will follow.

3

Oj! Och jag som trodde att ämnet handlar om TINY firmware!

4

Mina inlägg är min egendom. Jag ändrar eller raderar dem precis som jag vill!
Huruvida du Samir har något problem med det skiter jag fullständigt i. Det står dig fritt att låta bli att läsa.
Skulle möjligheten att editera sina egna inlägg försvinna från detta forum så lämnar jag forumet.

5 Senaste redigerad av Snoopy32 (2012-08-18 15:45:54)

Sam skrev:

Erland: Jag vet inte vem du är längre. Pick a profile and stick to it.

Vad är det som förvirrar dig ??
Tycker du det är besvärligt, och värt att kritisera, att min signatur är "Snoopy32" men att jag underteckar mina inlägg med "MVH, Erland" ??????

Du är helt otrolig på att föra över diskussionen i olika trådar från vad de egentligen handlar om.
Som jag påpekat för dig så många gånger -
Håll dig till ämnet i tråden för he...te !!!!!!!!!!!!

Sam skrev:

Du använder dessutom någon annan tillverkare, så jag förstår inte vitsen med din kampanj längre.

Jasså... hur vet du att jag lämnat Dovado-träsket ?????
Läs mina tidigare post's, innan du påstår något!!!

Jag använder en 4GR hemma, en Tiny på jobbet(för mig+ca 15 andra anställda) samt en Tiny som jag tyvärr installerat hos en kund.

Av detta förstår ALLA (utom DU) att jag är mycket IRRITERAD över alla problem som Dovado's buggiga routrar orsakat(-r), OCH avsaknaden av logg !!!!!

En logg hade sparat mig MÅNGA timmar/dagar av felsökning där jag nu fått FAMLA I BLINDO !!!!!!!!

Sam skrev:

Det ENDA ni har lyckats göra med detta forum är att avskräcka andra tillverkare samt operatörer från att delta i diskussionerna. Ni förstör det för andra medlemmar som verkligen behöver hjälp.

Är detta Dovado's oficiella standard-svar till de kunder som har synpunkter på att era produkter inte fungerar så bra som de borde, OCH DESSUTOM har förslag på förbättringar som skulle kunna införas ?????

Om så är fallet har ni MYCKET att lära inom ämnet kundvård !!

MVH,
Erland (blev du förvirrad nu igen ?)

.

6

Sam skrev:

Oj! Och jag som trodde att ämnet handlar om TINY firmware!

Du är alltså trots allt medveten vad ämnet/tråden handlar om !!!!!!!

Trots detta fortsätter du alltså att MEDVETET SABOTERA tråden (och andra trådar), genom att ägna dig åt personkritik i stället för att hålla dig till ämnet !!

MVH,

.

7 Senaste redigerad av svenix (2012-08-18 16:05:34)

Instämmer!
Samir tar alla chanser att prata om allt möjligt annat än det ärendet faktiskt handlar om. Detta är en medveten taktik från hans sida för att försöka undvika kärnfrågan.

Det var också anledningen till att jag raderade en del av mina inlägg eftersom diskussionen blev helt meningslös efter Samirs alla rundsvängar.

8

svenix skrev:

Mina inlägg är min egendom. Jag ändrar eller raderar dem precis som jag vill!
Huruvida du Samir har något problem med det skiter jag fullständigt i. Det står dig fritt att låta bli att läsa.
Skulle möjligheten att editera sina egna inlägg försvinna från detta forum så lämnar jag forumet.

Jag står åtminstone för mina ord. Jag tycker inte någon av er har fel att begära något, men sättet ni framför er är långt ifrån perfekt. Att du sedan helt plötsligt drar in mitt riktiga namn på detta forum på det sättet du gör är verkligen ett spark i skrevet.

9

Sam.... vi vet vad du heter ifrån alla  youtub clip som finns från dovado så inte så stor deal tycker jag....

Mitt namn jonny är mitt riktiga så jag står för det med...ingen big deal det heller

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

10

Sam !

Och jag heter Erland.....

Grow up !!

MVH,

.

11

Skäms du över ditt namn Samir? Eller vad är problemet?
Från början hette du Samir på detta forum också. Sedan ändrade DU din signatur till "Sam".

12

Fan va tradiga ni är, lägg ner.

13

Vad heter du, Svenix?

14

loskings skrev:

Fan va tradiga ni är, lägg ner.

Håller helt med dig om att det är otroligt ledsamt att gång efter gång måsta föra samma onödiga diskussion !!

Om Dovado's representant (Sam) på detta forum:
- kunde hålla sig till ämnet i resp. tråd
- lät bli att komma med personangrepp så fort någon har synpunker på (den bristfälliga) funktionen hos Dovado's produkter
- misstänkliggöra motiven för den som har, från honom, avvikande synpunkter

så skulle vi slippa dessa upprepade meningslösa diskussioner !

MVH,
Erland (Sam, blev du förvirrad nu igen ?)

.

15

Sam skrev:

Vad heter du, Svenix?

Sam !

Detta tolkar jag som ett HOT !!!!
Vill du också veta var Svenix bor och i vilken skola hans barn går??

Sam ! Nu får du vakta din tunga VÄLDIGT NOGA, en polisanmälan är inte långt borta !

Ingen MVH denna gång !
Erland

.

16 Senaste redigerad av Sam (2012-08-18 17:18:10)

Lugna ner dig nu (igen). Vill bara göra en ordentlig introduktion.

Bryr mig inte om efternamn, address. Just want to level out the playing field, that's all.

PS: Hur vet du att Svenix är en "han", eller har barn, som du skriver? Creepy!

17

nä ....nu börjar det likna lekstuga

coola ner er lite nu .....för ingen har ju hotat eller gjort något förutom att vädra dom personliga åsikterna som man får har. vilket alla naturligtvis har i sin fulla rätt

sesså.... lung o fin nu

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

18 Senaste redigerad av Snoopy32 (2012-08-18 17:30:37)

Sam skrev:

Vill bara göra en ordentlig introduktion.

Hur menar du nu???
Varför vill du veta vad folk heter för att svara på varför det finns brister i Dovado's mjukvara?

Sam skrev:

Just want to level out the playing field, that's all.

Förklara gärna detta närmare så får jag lite mer underlag för en polisanmälan om hot!

Sam skrev:

PS: Hur vet du att Svenix är en "han", som du skriver?

Inte den blekaste aning, tycker du att denna fråga hör hemma i denna tråd ???
Vill du ha MITT fullla namn och adress så säg det öppet, det kommer annars att framgå av en polisanmälan, om du kan vänta !

Ingen MVH denna gång heller !
Erland

.

19

Snoopy32 skrev:
Sam skrev:

Vad heter du, Svenix?

Sam !

Detta tolkar jag som ett HOT !!!!
Vill du också veta var Svenix bor och i vilken skola hans barn går??

Sam ! Nu får du vakta din tunga VÄLDIGT NOGA, en polisanmälan är inte långt borta !

Ingen MVH denna gång !
Erland

Erland, du är inte klok.

Med effektiv verkan, så avslutar jag mitt deltagande på denna forum.

Tack så mycket för 5 lärorika år, men nu har några här valt att förstöra det för alla andra.

Som sagt, ni är välkommna med era frågor via www.dovado.com/contactsupport och via Facebook.

Tack igen.

Tchüss

20 Senaste redigerad av Snoopy32 (2012-08-18 18:10:55)

Sam skrev:

Erland, du är inte klok.

Detta kommer säkerligen att föranleda ytterligare en polisanmälan för ärekränkning !!

Hur man som representant för ett företag offentligt kan bete sig på detta sätt är helt obegripligt.
Men det ger ju onekligen perspektiv på vad Dovado är för typ av företag!

Sam skrev:

Med effektiv verkan, så avslutar jag mitt deltagande på denna forum.

Så bra !
Då kan vi åter få diskutera vad de olika trådarna handlar om, utan att behöva att utsättas för personangrepp från representanter från företaget Dovado

Att Dovado's officiella representant behöver ha ett omfattande engagemang på detta forum är bara ett bevis på kvalitets-nivån på de produkter som företaget tillhandahåller.

"Erland !
Sam blev ledsen när du berättade att han kastade sand på dig.
Så nu får inga barn glass av Sam, och detta är DITT fel !!"

Ingen MVH denna gång heller !
Erland

.

21

Sam är en vuxen man och det är hans eget beslut att lämna forumet.
Han får själv ta ansvar för sina beslut istället för att försöka skylla på andra.

22

kan vara så svenix men att gå på så där om hot,ärekränkning, är ju bara tramsigt.... finns ingen som hotat någon på något vis utan det stäldes frågor thats it, går man till polis och försöker att anmäla sådana hära saker så gravar dom åt en.

får nog hålla med herr torsk inlägg för det var ganska onödigt uppförande av flera.

23

Kan inte nån stänga av uppviglarna Snoopy32 och svenix, de tillför inte ett skit förutom dålig stämning!

24 Senaste redigerad av Snoopy32 (2012-08-18 21:56:40)

perlan44 skrev:

Kan inte nån stänga av uppviglarna Snoopy32 och svenix, de tillför inte ett skit förutom dålig stämning!

"uppviglarna" ?? - mot vadå ? Dovado antar jag att du menar... det vill säga att om man ifrågasätter kvalitén på ett företags produkter och lämnar synpunkter på förbättringar så är man en uppviglare.....

Du argumenterar som en av Vladimir Putin's trosfränder !

Läs ALLA mina(Snoopy32) inlägg på detta forum så blir din bild annorlunda !

"Erland !
Sam blev ledsen när du berättade att han kastade sand på dig.
Så nu får inga barn glass av Sam, och detta är DITT fel !!"
"

MVH,
Erland

.