Tråd: Att kunna redigera sina egna inlägg
Hej.
Såg i ett inlägg att Sam (som jag tolkar det) vill ta bort möjligheten att redigera dom egna inläggen.
men vänta lite nu ... om man som jag stavar som en kratta så är det för allas trevnad att jag tex kan rätta till det i mina egna inlägg(för allas trevnad med)
Kan hända att vissa inlägg man gör, upptäcker man senare att "nja det var inte så bra när det kom i hop i sammanhanget"..... eller att "jaha det var så dom menade och då fattade jag lite fel.."
vilket då är bra att jag som skribent har den möjligheten att efterredigera mina fel i mina inlägg. eller ta bort ett om man ser att det inte är bra.
Så jag uppskattar den möjligheten i forumet att jag kan bestämma lite över mina egna inlägg.
Om nu man är arg på några för att dom förstör eller på annat sätt bidrar till att forumet inte fungerar som det var tänkt eller att man tycker att det blivit sämre....
skicka en varning till denne eller kicka ut han helt enkelt, men att ta till den åtgärden att ta bort möjligheten att skrivrätta eller redigera/lägga till info i sina egna inägg.... är att ta i lite förmycket.
blir ju lite som att ta bort suddigummi för skolans elever och möjlighet att säga åt dom att det du skrivit rätt eller fel är det du blir bedömd för.
nej låt det vara kvar.... vidare så vet jag inte om jag fattar fel här med men ska alla som nu tex har problem med dovados grejor skicka en "ticket" för minsta fel ?
har dovados support på forumet och möjligheten att få snabba svar försvunnit ? hoppas det inte är så Sam.
För jag och massor med andra glada amatörer uppskattar den support vi kan få i detta forum
(fast det är min personliga åsikt förståss)
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? )