Sv: Tele2 Bättre täckning får du leta efter ? JO TJENA
Nu har korken släppt lite ner 3,6 mbit upp 4,6mbit 4G 2 pinnar förut fick jag har den händandes utanför fönstret
Tele2 är telkoms Ryanair
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » 3G WCDMA - 4G LTE » Tele2 Bättre täckning får du leta efter ? JO TJENA
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nu har korken släppt lite ner 3,6 mbit upp 4,6mbit 4G 2 pinnar förut fick jag har den händandes utanför fönstret
Jag har aldrig sett platser i området av Ryssland. Ja, och Sata på Forex . Vad tror du om det är nödvändigt att använda sådana resurser?
URL REMOVED /mod
Tja, gillar du den här nya domänzonen ? Typ av Ryssland ? ) Och var är Delhi domäner i Sovjetunionen ? Död ? Eller där ? För skojs skull , kasta ett par exempel på domäner i zonen för Sovjetunionen. Det är önskvärt att utbredd. Tack på förhand )
Efter 15 månader med tele2 4G med asdålig mottagning och hastighter som knappt kommer upp i 1 mbit beslutar jag mig för att säga upp Tjänsten (3 månaders uppsägning) (bindningstid 18 månader) tro på fan nu har jag FULL mottagning och mellan 5-15 mbit ner och 5-6 ner
Är det en slump ?
Efter 15 månader med tele2 4G med asdålig mottagning och hastighter som knappt kommer upp i 1 mbit beslutar jag mig för att säga upp Tjänsten (3 månaders uppsägning) (bindningstid 18 månader) tro på fan nu har jag FULL mottagning och mellan 5-15 mbit ner och 5-6 ner
Är det en slump ?
nej ingen slump, noterat liknande
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » 3G WCDMA - 4G LTE » Tele2 Bättre täckning får du leta efter ? JO TJENA