Morn.
Kör fortfarande med TP-router 3420.
har en firmvare som är högre än vad som finns på deras supportsida...den är nyare och gjort från Austraslien tror jag det var(hittade en länk här på forumet)
Firmware Version: 3.12.19 Build 111121 Rel.99399n
Hardware Version: MR3420 v1 00000000
Kan man lägga upp den här ? eller så kan jag maila den om någon vill har. bar o säga till.
vad kan man då säga om routern. så här långt så är det inte lika snabb som 4gr har som mest kommit upp i ca 13mb på en 32mb lina med TP.....dovadon kom jag upp i 19-20mb om än vid enstaka mättillfällen mot bbk.
kan vara en ren tillfällighet.
en annan sak som jaglägger märke till är att alla ikoner på snabbstartslisten(alla genvägar ligger där till alla mina program) ibland flippar till åt vänster. om det har något med en drop eller inte vet jag inte men om så är fallet så är TP:n otroligt snabb med att reconnecta då jag inte märker något. Det finns inget i loggfilen på router som säger något om att den har reconnectat.
mvh
Jonny
Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice?
)