Sam skrev:Finns det någon möjlighet att klämma in en rullande Twitter feed på hemsidan som innehåller senaste tweets från alla Sveriges operatörer och relavanta produkt tillverkare?
Jättehärligt att några av er hoppar på oss med tjafs om att routern är boven i dramat medans operatörer postar tweets om allvarliga fel med sina nät..... :-/
Alltså, nu har jag ingen Dovado själv och jag har inte för avsikt att hoppa på Dovado-bashing-tåget men ..........
With all due respect, du har vid flera tillfällen skyllt ifrån dig problemen på operatörer. Nu senast Tre. Visst hade dom problem, inget snack om saken. Men det du flertalet gånger missat är att folk har uppgivit att det har fungerat jättebra när dom vid ungefär samma tillfälle haft modemet kopplat direkt i datorn. Och om samma personer dessutom tidigare haft mycket problem med sina routrar är det kanske inte så konstigt om dom instinktivt skyller på er.
Ni/du har säkert få tagit emot en hel del skit och osakliga klagomål meeeeen jag har märkt en helt annan ton från dig den senaste tiden än när jag var ny på detta forum. Även om ni/du som sagt kanske fått ta emot en del skit så är det dock så att du företräder ett företag som har allt att förlora på att inte inta en ödmjuk hållning/attityd. Du vet vad som sägs om nät-beefs? Dom går inte att vinna och/eller att ingen vinner. Det ser helt enkelt jävligt illa ut när en företrädare för ett företag som bevisligen har en del missnöjda kunder anser sig vara påhoppad och låter lite smådryg i var tredje post.
Jag kan förvisso ha en del förståelse för din situation eftersom jag själv jobbat mycket med kundtjänst, teknisk support och försäljning men när jag ledsnade och märkte att jag började bli och/eller låta irriterad så såg jag till att göra något annat. Men det är inte en helt lätt situation att hantera, det ska gudarna veta!
Hoppas att du inte missförstår mig och tar detta personligt. Jag gillar detta forumet som fan p.g.a. all kunskap som faktiskt finns här och jag tycker att det är riktigt starkt att det finns företag som vill och vågar vara aktiv och ge "direktsupport" på ett publikt forum. Dessutom bidar du med en hel del annan kunskap som inte är direkt relaterad till era produkter. Och personligen tycker jag förståss att det är riktigt häftigt med ett litet svenskt företag som konkurerar med "drakarna".
Du eller rättare sagt ni på Dovado bör kanske fundera på om du för tillfället är den som är bäst lämpad att representera er här? Jag lovar, detta är ett förslag i all välmening! Skicka in en kollega ett par månader och ta ett break från forumet i ett par månader och koncentrera dig på annat och kom tillbaka med en ny fräsch approach.
Sorry för OT och hoppas att du tar det på rätt sätt. Nu ska jag hålla käften och förhoppningsvis få besök av Jon Blund!
EDIT: Däremot håller jag med om att det hade kunnat vara intressant med någon news/twitter/rss-feed eller vad det nu heter med nyheter från operatörerna på startsidan.
EDIT 2: Och för din hälsas skull, undvik att gå i polemik med dom värsta *host* se ovan *host* hetsarna. Ignorera bara!
/MmmMagnus