Nu har jag provat rekommendationen att stänga av WLAN koppla in annan accesspunkt och det fungerar precis lika illa.
Support och svara snabbt i all ära, men mig hjälper det inte mycket i alla fall.
Därför ställer jag frågan öppet här.
Sam, vad tycker du att jag skall göra, jag har köpt en 4GR för över ett tusen kronor.
1. Jag har provat det som föreslagits.
2. Jag har registrerat en ticket.
Jag förstår heller inte meningen med en att registrera ett supportärende då jag endast får svaret att kolla i detta forum och testa saker som föreslås där. Jag kan kolla där utan att registrera ett supportärende.
Likförbannat så sitter jag med en 4GR som INTE fungerar. Att jag är hyfsat sur behöver jag inte ens gå in på. Jag har liksom ledsnat på att försöka vara förstående och diplomatiskt i min kommunikation, och jag har varit mera än förstående i över ett år, men nånstans går ändå gränsen.