Hej jo jag kan ju tänka mig att ändra inställningarna till det du föreslår men min tanke är det funkar ju toppen att köra med dessa inställningarna jag har nu med min andra router så det e ju ytterligare en ("köra med timer lösning") det skall inte behövas!! det funkar ju klockrent med andra routrar och det skall fungera med 4gr med. Alltså är firmware på 4gr fel på och det behöver fixas . Detta är basic nätverksfuntioner som åter igen inte funkar. När skall det ta slut och jag och alla andra få en fungerande router ? Jag kan tillägga att tex dlink dir 655 inte har några firmware releaser för att fixa något sådant här! Utan allt bara funkar !!!!! Jämt utan strul 24/7 365. Sug på den !!! Jag hoppas innerligt att kommande release fixar all basic nätverks problem som 4gr har.
Så min fråga nu är kommer alla basic nätverks funktioner fungera med kommande release ??????? Svara gärna på det tack.
Min fruktan är att det alltid kommer att finnas problem med 4gr. meningen måste väl vara att få en firmware som funkar till 100% så ni slipper fixa ny firmware hela tiden ? förutom att bygga på nya funktioner då möjligen. Men detta skall ju då inte inverka på den 100% fungerande firmwaren.
En sista fotnot så du inte skall glömma. Andra routrar fixar inte ny firmware bara för att det kommer nya apple produkter ! Utan dom andra routrarna fungerar även med nya produkter!!! Utan firmware fixar!! Varför???