Tråd: Wlan ur funktion!!
hej jag postar här min ticket för att visa mitt missnöje med denna produkt. En router skall bara funka! Om lull lull sakerna inte funkar 100% e en sak, Men nätverks funktioner och stabilitet skall bara funka så e det!!
Jag kör med wan anslutning på en 4gr, så inget mobilt bredband trouble i denna tråden, det finns ju redan gott om sådana trådar.
Hej jag har just börjat använda min 4gr igen efter ett uppehåll över sommaren, det funka i 1 vecka. Wlanet slutar att fungera, Man ser ssid men det går inte att ansluta!! Jag har testat med macbook, iphone4, en win7 dator. Via lan funkar allt fortfarande. Om jag bryter strömmen så funkar den igen, Men efter att jag följt alla inlägg på forumet under hösten står jag mycket undrande vad e det för en produkt igentligen?? Jag är inte intresserad att koppla timer osv en router skall bara funka 24/7 365 utan att behöva starta om jag har en dlink dir 655 som jag kör med då jag inte testar om ni fixat firmware som funkar och den funkar 24/7 365 utan omstart!!! Jag betalade mycket pengar för routern och problemet e den funkar inte!! Kommer ni att fixa detta ???????? Annars vill jag inte ha routern och jag vill då ha mina pengar tillbaka!! Ni kan ju inte sälja en ej fungerande produkt! Jag har haft problem innan och då har det kommit en ny firmware som fixat det problemet men!! det kommer andra nya problem istället. Det finns bara ett ord skärpning eller pengarna tillbaka!!
mvh Mrcom