Sv: ZTE MF820D problem
Japp!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Dovado » ZTE MF820D problem
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Japp!
OK. Får kolla imorgon. God natt.
Natti natti ...
Testade med modemet även i en Tiny, samma beteende efteråt i PCn, ide om hur lösa detta?
- osnyggt ...
hej..
jag sitter i precis samma sitts......får inte modemet att fungera i dovadon 4gr inga usb lampor lyser,och när jag flyttar modemet till bärbara pc.n måsta jag instalera om allt för att det ska fungera.. även jag har senaste firmwaren i båda enheterna ,,va fan ska man göra?
Vi har upptäckt anledningen till problemet. Jag vet att några av er kommer vara jätte besvikna att veta att felet ligger inte i routern. Det undersöks annanstans just nu. Ha tålamod. Vi har inte det här problemet med andra modem.
Vi har upptäckt anledningen till problemet. Jag vet att några av er kommer vara jätte besvikna att veta att felet ligger inte i routern. Det undersöks annanstans just nu. Ha tålamod. Vi har inte det här problemet med andra modem.
Hej Sam
Jag har samma problem som beskrivs ovan och det som du säger inte Dovadon som orsakar det. Du säger också att ni har identifierat felet. Finns det någon lösning på det ännu och har ni återrapporterat det till Telia?
Jag låter nämligen Telia försöka lösa mitt problem men om ni har lösningen vore det ju bra om den blev publik eller i allafall vad det är för orsak till felet.
MVH Johan
ZTE jobbar på att lösa det. Vi vet inte exakt när det blir löst, men det är iaf på Telias prio listan.
Fixat nu: http://www.telia.se/privat/kundservice/ … f820d.page
Tack
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Dovado » ZTE MF820D problem