Sv: Ny firmware, 5.0.12
Men snälla rara Dovado, vad är detta för jävla skämt ni säljer... Jag köpte en 4GR till mitt Tele2 mobila bredband, å suck att jag inte googlade produkten innan jag köpte den. Har väl aldrig varit med om em sämre produkt, ISP'er har 99% uptime annars blir det vite, men ni tycks ha inställningen att eran priodukt har all rätt i världen att hänga sig när som och användaren skall finna sig i att regga support ärenden och starta om den i tid och otid.
Jag har senaste firmwaren installerad, 5.0.12 och modemet E398 från Tele2. Från ny gick den ca 6h sen började helvetet, tydligen kan skiten hänga Wlanet oberoende från 3G kopplingen, så man vet inte riktigt vad som händer, men boota om skiten så snurrar det 10min till någon timme igen... Å iPhone appen ni har, varför? när skiten startar om så får den nytt IP, så eran fantastiska iPhone app funkar mellan 10min till någon timme...
När tänker ni lösa problemet? å ja problemet är en väldigt massa men det skiter jag i som slutkund, jag vill ha en fungerande produkt!