Tråd: 3GN från Tre. (uppgradering)
I desperation över att 5.0 inte kommit till min 4GR, funderar jag på att köpa en beg 3GN såld av Tre. Innebär det att den är låst på ett sätt att jag inte kan uppgradera till 5.0?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Dovado » 3GN från Tre. (uppgradering)
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
I desperation över att 5.0 inte kommit till min 4GR, funderar jag på att köpa en beg 3GN såld av Tre. Innebär det att den är låst på ett sätt att jag inte kan uppgradera till 5.0?
Låst
Tp-link då kan det vara nåt?
Jag funderar själv på en sådan då någon skrev att det fungerade med deras 4g modem trots att det inte stod med i specifikationen över supportade modem.
Den asbilliga TP-Linken? med Huawei E398? :-) Källa på det?
Egentligen kan jag tycka att ur konsumentsynpunkt borde en router som är låst på det sättet vara tydligt uppmärkt med tex Tres logga. För den är ju inte samma produkt.
Egentligen kan jag tycka att ur konsumentsynpunkt borde en router som är låst på det sättet vara tydligt uppmärkt med tex Tres logga. För den är ju inte samma produkt.
Håller med dig om det, skulle innebära betydligt mindre supportfall för min del! :-) Dock är det inte vårat val utan det är operatörernas (3 och Tele2)..
Är tele2:s dovado routrar också låsta eller kör de helt obrandat?
Linksysarna jag har är "låsta" men efter nytt apn fubkar dom som vanliga...
Så antar att dom låsta är apn låsta?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Dovado » 3GN från Tre. (uppgradering)