1

Tråd: Midsommar!

Det innebär att det rör sig midsommarfirare i krokarna där man bor så nu är min trafik nere på 0.384 igen... och jag bor i skogen, inte vid ett turistattraktivt område. Mao. är det ett lätträknat antal helgfirare i krokarna. Så bra är TRE överkapacitet...??

/BoB

Hon gick över gräsmattan, saftig och grön som alltid i juli.

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat./ Nalle Puh

2

Sv: Midsommar!

Sitter på öland nu och får ut 2/0,5 på nallen. ;-)

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

3

Andreas skrev:

Sitter på öland nu och får ut 2/0,5 på nallen. ;-)

Gött, då får jag flytta... .-)

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat./ Nalle Puh

4

får 0,04
utanför en semester by när jag svängde dit en stund, nu ikväll är det full sprutt igen där... provat med TRE olika operatörer, lika på samtliga...

5

Aha... mobiltbredband betyder att man skall vara mobil men bara i städer... sitter i Värmland i en större ort mitt i en lägenhet med plåtväggar och har usel mottagning men har 2.5Mb ner och 0.35 upp (E1550, och det är väl vad den klarar...).
Klurigt? Sitter man i smeten på en större ort kan man få kabel, fiber och mobilt bredband med hyfsad fart. Sitter man på landet kan man Inte få fiber, kabel men kasst mobilt bredband... ja, det är logiskt.. hhahaha lol

SpeedBoB