Hej imbranatio.
Jag har svårt att tro att du faktiskt ringt till 3s kundservice som är sjukt kompetenta, snarare du som måste lära dig hur det fungerar.
1. får inte använda det lilla fönstret med 3connect. 3connect är ett grafiskt program som använder sig av den manuella anslutningen 1.3G, vid kontantkortsanvändning så använder den 2.3G.
2. Det är inte en annan debitering för att du direkt ringer upp och ansluter till 1.3G utan att använda 3connect.
3. *99# är uppringningsnumret till modemet och inget annat.
Svaret på din fråga = Det blir inte en annan debitering.
Hade du ringt till kundservice och frågat detta på ett lugnt och sansat sett hade du fått svar inom 1-2 minuter.
Ge kundservice en chans nästa gång och försöka att använda rätt uttryck.
Windows är ingen dator, utan ett operativsystem!
Rensa onödiga modeminstallationer under "start/kontrollpanelen/telefoner och modem/ modemfliken (de som står som ej tillgängliga).
Du kan även avinstallera 3connect och huwaeimodems från lägg till ta bort program, och sedan installera 3connect igen via
Den här datorn / enhet 3connect / mappen DISK1 / setup.exe.
Jag svarar inte på PM.
/Rische