Tråd: Problem med nerladdning / Seg laddning på hemsidor
Hejsan , det är såhär att jag har stött på lite problem. Jag köpte ett mobilt bredband från Telia (7.2mbit) och jag har inte upplevt några större problem förens i Onsdag. Det började med att jag va tvungen att installera om WorldOfWarcraft på min dator för att jag inte kunde ladda ner den nya patchen. Så jag tog bort spelet och när jag skulle installera om det kom jag på att fan , jag har ju inga skivor (lol) eftersom jag precis flyttat hemifrån så har jag glömt skivorna hos mina föräldrar! Så jag knalla ner till närmaste Spelbutik och köpte nya skivor (Bara Original skivor). Sen installera jag dom och ladda ner expansion från Blizzards hemsida. Funkade fint med allt och jag kunde spela ett tills jag börja bli disconnected från spelet så jag bestämde för att installera om spelet igen , så jag tog bort och installerade det igen , men när jag skulle ladda ner expansionen igen från hemsida står det "your computer seems to be behind a firewall". Och det laddar unger 100MB om dagen så det är riktigt segt. Och även hemsidor har blivit mycket segare! t.ex det tog 3 mintuer att ladda den här sidan. Jag har provat stängt av brandväggen också men utan resultat. HSå vad sak ajg göra för att få det att funka? är det fel med modemet eller är det nått annat fel?Mvh Alexz.