du måste kryssa i modemet för 599:-, usim är gratis, ord pris 100:-
startpaket med sim, och modem om man väljer det.
står "telia tydligt" som jag skrev tidigare.
det är en instuktion, startpaket innehåller simkortet och modemet man väljer..
detta gäller samtliga operatörer och vissa andra webbsidor, som jag brukar skriva shady...
man måste läsa sidor med finstilt för att få ett hum om vad det är dom verkligen säljer, ibland är det i alla fall obegripligt. Finns webbsidebyggare som medvetet bygger webbsidor där möjliga kunder skall spendera så lång tid på sidan som långt möjligt, de anser detta är ett sälj argument för en ny hippare webbsida. Bra(dåligt exempel) är dustins webb från tex 90talet, höger klick ny tab med de intressanta produkterna för gämförelse - ok, funkade as bra! kunde köpa komplexa saker på kort tid och få rätt, ända till sidan byggdesom till nuvarande css flash popup javaskript bonansa, prova att öppna produkter i ny tab... funkar inte. sedan envisas javahålla-övre menyn rullandes på bilden när man scrollar, och zoomar man så blir menyn så stor att den täcker hela skärmen... ok, då fås svaret, använd mobilsidan, som är så bantad och byggd för mobiler med 3" skärm där vital information saknas, går fortfarande ej att gämföra produkter enkelt. och jag ivf handlar nu primärt på andra ställen, även om det kanske är dyrare, vem orkar leta mus i flera timmar tex inte ekonomiskt :-)
tex facebook är fullt med dyligt skit, läs vilkoren noga annars sitter man med enbart ett sim för ett 999:-/månaden abg med 3år bindningstid...
:-)
som vissa routrar som säljs som 3/4G, men på tillverkarens sida är det nästan omöjligt att hitta/fatta vilka modem routern stöder. är som tabbar och modem, står inte vilka dom stöder, dom som säljer vet ej heller.
det går bra att sälja saker/tjänster.