Sv: Nu har Halmstad har också fått "Upp till 60Mbit/s"
Nu ska vi i Stenungsunds kommun fått 60 Mbit enligt Telenors täcknings karta men jag har bara d-link dwr-923 där ser man inte vilket 900 band man har.
Jag tog bort bocken för (Enable Bandwidth Management) då fick jag 20 Mbit istället för 10 Mbit.
Men jag vet inte om 923 kan ta emot 60 Mbit.Ringde Telenors support de svar: säljer inte mitt abb och router längre så den kommer inte att uppgraderas till 60 Mbit.
Men kunskapen på deras support är ju tve tydlig.Om man har ett gammalt abonnemangs har man kvar det gamla avtalen?
Jag är ingen expert på Enable Bandwidth Management men det har inte med 4G hastigheten egentligen att
göra ...kan jonasolof kanske förklara den bockens vara eller inte vara ?
Får du inte in signal på 2600 bandet där du bor? ..du kanske bor utanför den täckningen ?
Har du prövat låsa din router på 2600 ?
Det har väl inte med avtalet att göra om du får 60 mb ? det beror på masten och hastigheten och vilket band du är på
Jag har testat min router på 2600 täckning och då fick jag 40-50 mb och då tror jag det var min telefons wifi som inte klarade bättre ..har inte testat med Lan ...någon som vet vilken hastighet en Samsung S3 ska klar med wifi ..är det 54mb?
Xperia tablet Z Tre 4G