Sv: Telenor 4g spärr
Det här är ju fullständigt VIDRIGT. Jag har också åkt på denna spärr, tog mig ett par dagar att förstå. Har felsökt mig blå på vägen. Det är ju inte direkt så att det fungerat felfritt så man antar ju andra saker snarare än spärr.
100GB gör man av med på ingen tid alls, jag kör Spotify konstant, jobbar hemifrån mycket, tar backup på bilder till Crashplan, streamar film och så vidare. Jag har haft Telenor 4G sen deras start, jag är relativt övertygad om att det inte stod några 100GB i deras allmäna villkor då men jag hittar dem tyvärr inte men jag vet att jag letaade efter det.
Så här stod det på pappret jag fick med abb-uppgifterna iaf:
"Nu kan du surfa så mycket du vill inom Sverige"... "Du jobbar lika bra borta som hemma"..
Jag betalar 550:-/mån för ett bredband jag inte kan använda, 0,5mbit räcker inte för att spela Spotify och surfa till Telenors egen hemsida. Tyvärr är jag 'fast' till augusti och Telenor VÄGRAR låta mig säga upp. Helt vansinnigt, undebart att betala 550:-/mån för att inte kunna använda skiten.
Jag är galen. Fullständigt vansinnig. Support och reklamationsavdelning tjatar om 'det är så här det är' och vägrar koppla mig vidare. Namn på ansvarig för kundrelationer? Det här är inte över, jag ska få skiten uppsagt från nyss. Telenor ska inte ha en krona till.