Nu är jag riktigt rosenrasande! I torsdags fick jag äntligen tag på en chef som personligen skulle ta hand om det. Det fick fart på teknikerna i alla fall, som sms:ade i fredags jag skulle kontakta dom. Så ringer jag tidigt idag och de har gått för dagen (trots att de ska ha öppet till 16:00). Så ringer jag Tres kundtjänst och han säger de har sökt mig bara för att diskutera vad de ska göra med abonnemanget för de kan inte hitta en lösning. Så jag har ingem täcking, efter tre hela jävla år där jag haft täckning och t.o.m. väldigt ofta turbo 3g! Helt plötsligt en vacker dag så är det borta och de "vet inte varför". Vad är det för jä*la svar och service!??? Jag är så ARG!!! Ska jag behöva flytta för att få vettig täckning? 20 meter bort i en buske finns den!!
Och Comviqs skit, ja jag får uppkoppling men nästan jämt är det gprs och det är hemskt, en timmes arbete tar nu ca 3 timmar istället och så kan jag inte ha det. Givetvis kommer jag nu testa telenor och Ice också men jag har en stark känsla av det var 3 som funkade bäst och nu så är det bara borta. Jag bor ändå inte i urskogen i Norrland, 10 mil norr om Göteborg borde inte detta hända!!!
Upplysningsvis Samir, så har jag kopierat och sparat din text om basstation osv, men hittills har jag inte ens haft en chans att läsa upp det för en tekniker, sa det till chefen men han förstod ingenting. Tydligen bryr de sig mer i Stockholm!?