Tråd: Comviq Surf 99:-
För de som ringer med Comviq finns det nu möjlighet att köpa ett Comviq Surf paket kompl. med modem (trol. E1550?) för bara 99:-. Frakt ingår i priset.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Tele2 » Comviq Surf 99:-
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
För de som ringer med Comviq finns det nu möjlighet att köpa ett Comviq Surf paket kompl. med modem (trol. E1550?) för bara 99:-. Frakt ingår i priset.
Köpte detta paket för 99:-.
Det stod E1550 på beställningsbekräftelsen men tyvärr så skickades det ett ZTE MF102. Detta upptäckte jag inte förrän jag öppnat paketet!
Inget fel på detta modem, plats för minneskort och samma ned-/upphastighet som Huawei E1550 MEN jag hade ju tänkt låsa upp det för att kunna använda "universellt" och detta är ju svårare.
Modemet är till salu för Comviq-användare!
jag har tele2 jag kunde inte beställa same same tydligen inte
"Stortommy" Du ka få köpa mitt!
Det är, som jag skrev, ett ZTE.
EDIT: Skicka PM om intresse!
Testade att beställa också, men som sagt man har ju Tele2 och inte Comviq
dax att byta namn på forumtråden tele2 till comviq
Om man fyller i ett korrekt Comviq-nummer så kommer man till denna sida som även går att nå direkt:
http://www.comviq.se/buy.html?offeringId=comviq_surf_99
Vet inte om de kollar mobilnumret man fyller i där eller om de bara expedierar beställningen? Kanske värt att chansa för den som är intresserad...?
Testade att beställa också, men som sagt man har ju Tele2 och inte Comviq
gsm kontantkort med telefon för 1:- plus 99:- = 100:- totalt.
ok pris...
Det går att beställa ett gratis startpaket för Comviq Kontantkort på www.comviq.se. Då får man ett Comviq-nummer som man kan använda för att beställa Comviq Surf för 99:-.
för 1:- mer får man en gsm lur också
Hittar inte erbjudandet med mobil för 1:-, länk önskas!
hade inga för 1:- fnv på den webb butik jag kollade.
då är det fnv billigare med ett löst kontant kort
köpte en i butik förra året, va någon snikmodell.
Köpte detta paket för 99:-.
Det stod E1550 på beställningsbekräftelsen men tyvärr så skickades det ett ZTE MF102. Detta upptäckte jag inte förrän jag öppnat paketet!Inget fel på detta modem, plats för minneskort och samma ned-/upphastighet som Huawei E1550 MEN jag hade ju tänkt låsa upp det för att kunna använda "universellt" och detta är ju svårare.
Modemet är till salu för Comviq-användare!
Står ZTEMF102 på pappret som kom, men i lådan låg ett plastigt E1550 med minnes plats, som nu är upplåst, funkade med drei sim.
Nu skall dongeln ges till den som skulle ha den, lika bra att låsa upp det direkt så slipper man sådant strul i framtiden....
E1550 med två dagars surf för 99:- inkl allt...
ja två dagars surf!
läser man alla papper och gör som det står så får man två dagars surf...
dongeln kom i en gigantisk låda...
ps ska användas med T2 kontant så
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Tele2 » Comviq Surf 99:-