Tråd: Hjälp! Win 7 och E220?
Hej!
Måste ha hjälp, vart hittar jag drivrutiner till min E220 som fungerar ihop med windows 7. Satans OP, inget jag har sen förr fungerar ihop med det......
Väldigt tacksam för hjälp.
MVH Johan
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Huawei » Hjälp! Win 7 och E220?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej!
Måste ha hjälp, vart hittar jag drivrutiner till min E220 som fungerar ihop med windows 7. Satans OP, inget jag har sen förr fungerar ihop med det......
Väldigt tacksam för hjälp.
MVH Johan
När jag testade E220 med Win 7 tidigare funkade det direkt.
http://www.mobilabredband.se/forum/view … p?pid=4488
Titta om du kan hämta en nyare version av firmware och dashboard så kanske de funkar bättre.
Jag laddade ner dashboard men när den söker efter modemet hittar den inte den. När jag satte in den i datorn första gången så stog det att den misslyckades att installera drivrutinerna. Sätter jag i den i en annan dator, då kommer den fram direkt och Mobile Connect kommer upp.
Hur ska jag gå till väga för att få in dom nya drivrutinerna så den fungerar?
Provade att sätta in den i andra datorn, kopiera innehållet i den och lägga det på ett usb minne sen in i datorn med w7 och försöka andvända drivrutinerna så, men fungerade inte det heller.
MVH Johan
Har nu med min statoinära dator med xp uppgraderat modemet. Den fungerar bra i den datorn. Sätter jag i den i bärbara med w7 så står det "Det går inte att läsa in den här enhetens drivrutin. Drivrutinen kanske är skadad eller saknas. (Kod 39)"
Jag lade in drivrutinerna igen på usb minnet modemet men försöker jag lägga till en ny drivrutin säger den bara att den har den senaste versionen av drivrutinen. Vad ska jag göra. Ska till norge på tisdag å då måste den fungera. Varför köpte ja en dator med w7... Bara problem tycker jag.
Tacksam för snabba svar!
MVH Johan
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Huawei » Hjälp! Win 7 och E220?