Tråd: Finns det någon här med ett låst E220 modem?
Eftersom det första som kom var klagomål när jag postade länken till programet, så får ni väl hålla er till dom gammla krångliga metoderna.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Huawei » Finns det någon här med ett låst E220 modem?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Eftersom det första som kom var klagomål när jag postade länken till programet, så får ni väl hålla er till dom gammla krångliga metoderna.
jag har låsta e220, men ingen vitts att låsa upp dom då dom används med 'rätt oeratör', sedan är upplåsningen enkel och kan göras utan kostnad nu mer.
Det här är oxå en gratis variant av upplåsning ,den tar kortare tid man startar programet trycker på en knapp kopplar in modemet sedan läser det koden och skriver in det i modemet, om det fungerar som det ska.
Lite enklare än nuvarande metod.
Men vill ni alla leka runt med nuvarande metod så gör det inte mig något.
Jag testar gärna programmet, har ett TRE låst E220, kul att testa även fast jag inte har nått annat kort än mitt TRE kort att köra i det.
:(Hej jag har ett låst E220 Huawei modem från 3G som jag vill få upplåst eller säljer och viill bli av med!
ring 0920-221867
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
MobilaBredband.se © Störst på Mobilt Bredband sedan 2007 » Huawei » Finns det någon här med ett låst E220 modem?